تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2024-05-14

10 راه افزایش تعامل اینستاگرام

این روش به شما امکان می‌دهد که تبلیغات خود را در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا حتی بخش‌های خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار می‌دهد. در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت می‌کند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است.

۶۲٪ از کاربران می گویند که پس از دیدن یک نام تجاری یا محصول در استوری، علاقه بیشتری به آن پیدا کرده اند. برای افزایش تعامل در استوری اینستاگرام می توانید از ایده استوری تعاملی مانند سوالات تعاملی استوری، نظرسنجی ها، ترغیب به دایرکت دادن، چالش و … استفاده کنید. به‌جای اینکه دائما به تولید محتوا مشغول باشید، می‌توانید محتواهای تولیدشده توسط کاربران را با اجازه آن‌ها به‌اشتراک بگذارید. این استراتژی یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی است که به بالا رفتن تعامل اینستاگرام منجر می‌شود. در نظر گرفتن یک هایلایت برای منتشرکردن رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شما ایده بسیار مناسبی برای انجام این کار است.

اولین مورد، نام ثبت شده است، که به وضوح نشان دهنده حوزه ای است که در آن فعالیت می کنید. به عنوان مثال، NARS حتی طیف وسیعی از فیلترها را تولید کرده است که به کاربران امکان می دهد تقریباً تمام رنگ های رژ لب خود را امتحان کنند. حضور تا حدودی ساده آنها پست معتبرتر و تاثیرگذارتری را برای مخاطبانشان به ارمغان آورد. به عنوان مثال، شما یک عکس زیبا از خود در اینستاگرام می‌گذارید و یکی با کامنت می‌پرسد که این عکس را چه کسی برای شما ساخته است.

بسیاری از کسب‌وکارها با تدوین یک استراتژی هوشمندانه، از همین امکانات محدود برای افزایش فروش و تعامل با مشتریان استفاده می‌کنند. علاوه بر اشتراک گذاری محتوای اینستاگرام خود در دیگر کانال های ارتباطی، می توانید از ارتباط خود با افراد با نفوذ در اینستاگرام استفاده کنید تا پروفایل خود را به مخاطبان گسترده تری نشان دهید. این افراد می توانند برند، محصولات و پروفایل شما را برای طرفدارانشان تبلیغ کنند. همانطور که می‌دانید یکی از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در محاسبه‌ی نرخ تعامل، تعداد سیوها یا همان ذخیره‌سازی‌ها می‌باشد. اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را بپسندند و ذخیره کنند، گام بزرگی در مسیر افزایش نرخ تعامل پیج خود برداشته‌اید.

وقتی محتوایی منتشر کنید که از مخاطب تعامل بگیرد، کامنت‌ها و دایرکت‌های بیشتری می‌گیرید یا ممکن است در پست و استوری منشن شوید. همچنین می‌توانید با پیج کسب‌وکار دیگری همکاری و با هم مسابقه برگزار کنید. پست مسابقه را هر ۲ منتشر کنید، شرط آن را فالوکردن هر ۲ پیج بگذارید و هر ۲ جایزه بدهید. طراحی مسابقه‌ اینستاگرامی معمولاً شرایط ساده‌ای دارند؛ مثلاً پاسخ‌دادن به یک سؤال و فالوکردن پیج یا منشن‌کردن یک دوست و لایک‌کردن پست.

این استیکرها چشم‌نوازند و با هدف تعامل‌گرفتن از مخاطب طراحی شده‌اند. به‌علاوه کار با آن‌ها راحت است و مخاطب بدون دردسر گاهی فقط با یک لمس می‌تواند به آن‌ها واکنش نشان دهد. امروز پست بگذاریم و یک هفته خبری از ما نباشد، استراتژی برنده‌ای نیست. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. برای مثال، پست را لایک می‌کنند و برای یکی از دوستان خود می‌فرستند یا محصول مورد علاقهٔ خود از شما را به دیگران در کامنت‌ها معرفی می‌کنند. این کار باعث می شود که مخاطبان شما را نزدیک و صمیمی تر به خود ببینند و همین دلیل باعث افزایش وفاداری مخاطبان شما خواهد شد.

از آنجا، شما توجه و دنبال کنندگان بیشتری را برای پست های خود جلب خواهید کرد. از آوریل 2019، اینستاگرام شروع به مخفی کردن لایک هایی که یک پست برای کاربران کانادایی دریافت کرده است، کرده است و تا نوامبر 2019، پنهان کردن لایک ها در اینستاگرام در سراسر جهان اعمال شده است. در این مقاله، 28 نکته و روش برای جلب مشارکت بیشتر در اینستاگرام را معرفی خواهم کرد.

داده های این منبع به شما نشان می دهد که کدام روز از هفته که اکثر فالوورهای شما در اینستاگرام هستند و چه زمانی از روز دنبال کنندگان شما در پلتفرم هستند. شما باید یک ویژگی منحصر به فرد داشته باشید که نشان دهنده برند شما باشد، اما همیشه لازم نیست به مدل نمونه محتوا پایبند باشید. افزودن کمی خلاقیت به پست شما می تواند اثرات غیرمنتظره ای داشته باشد.

در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید. هر ماه دسامبر، استارباکس از مردم دعوت میکند تا با چالش ارسال عکسهای خلاقانه از فنجان کریسمس قرمز معروف استارباکس روبرو شوند. یکی از راه‌های وارد کردن داستان به استراتژی صفحات اجتماعی، استفاده از صحبت‌ها و یا تجربیاتی است که مشتریان با شما به اشتراک می‌گذارند.

سعی کنید در تولید محتوای تخصصی خود کمی چاشنی طنز به آن اضافه کنید تا کاربران بیشتری را برای پیج خود جذب نمایید. اگر پست‌های شما کمی فان باشند، این مسئله می‌تواند بر میزان رضایت‌مندی فالوورها از شما اثر مثبت بگذارد و باعث افزایش تعامل در اینستاگرام شود. اگر مطالب طنز به قدری باشند که باعث انحراف محتوا از زمینه‌ی اصلی فعالیت پیج شوند، می‌توانند اثر منفی هم در پی داشته باشند. هرچه کاربران بیشتر با پیج و برند شما آشنا شوند، راحت‌تر می‌توانند اعتماد کنند و در پیج شما تعامل داشته باشند. سعی کنید اطلاعاتی درباره‌ی زمینه‌ی فعالیت پیج، ادمین‌ها، سابقه‌ی کاری پیج و … در اختیار مخاطبین خود قرار دهید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

استوری های اسپانسری یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام هستند که به برندها امکان می دهند تا محتوای خود را به صورت تمام صفحه و با فرمت های متنوع به کاربران نمایش دهند. این نوع تبلیغات می تواند به افزایش آگاهی از برند و جذب کاربران جدید کمک کند. همکاری با اینفلوئنسرها و تولید محتوای مشترک می‌تواند به افزایش تعامل شما در اینستاگرام کمک کند. اینفلوئنسرها دارای فالوورهای زیادی هستند و همکاری با آنها می‌تواند دسترسی شما به جامعه مخاطب جدید را افزایش دهد.

با ریلز، کاربران می توانند ویدیوهایی کوتاه با قابلیت های استوری ایجاد نمایند. تا زمانی که آزمایش نکنید، اندازه گیری نکنید و تغییر ندهید، هرگز متوجه نمی شوید که چه چیزی برای برند شما بهتر است. زیبایی رسانه های اجتماعی این است که برای آزمایش ساخته شده اند.

هم ابزارهای بومی و هم غیربومی که میتوانید از آنها برای آنالیز محتواهای خودتان استفاده کنید. در زیر تعدادی از راه‌های استفاده از این استیکرها را به شما معرفی می‌کنیم. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فقط با دعوت از کاربران برای فالو کردن نمی‌توانید تعامل خوبی داشته باشید. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار، استفاده از ابزارهای تعاملی مثل نظرسنجی در استوری است. این کار نه تنها خلاقیت کاربران را به نمایش می‌گذارد، بلکه شما را به دنیای فکری آن‌ها نزدیک‌تر می‌کند.

همهٔ ما دوست داریم بدانیم پشت هر چیزی چه خبر است و چه کسانی هستند. شکل دیگر نظرسنجی این است که مخاطب با کشیدن ایموجی روی یک خط صاف میزان علاقهٔ خود را نشان دهد. پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات خود را هفتگی ثبت کنید و یک داشبورد در لوکر استودیو بسازید. برای اینکه بتوانید تاثیرگذاری و عملکرد هر نوع پست را مشخص کنید، یک تگ برای هرکدام تعریف کنید. به رفتار بچه‌ها دقت کرده‌اید که هر کاری می‌کنند، واکنش پدر و مادر را نگاه می‌کنند و بر اساس آن تصمیم می‌گیرند چطور ادامه دهند؟ این کار را شما با اینسایت اینستاگرام باید انجام دهید.

البته باز هم با رویکردی خلاقانه و اختصاصی خود سراغ این ترندها بروید تا یکی از هزارها نباشید. کسب‌وکاهای B2B هم می‌توانند از این ترندها برای دیده‌شدن استفاده کنند؛ به‌شرطی که با جنس، هویت و اهداف آن کسب‌وکار تناسب داشته باشد. روش‌هایی که در این بخش مثال می‌زنیم، از کیف جادویی در نیامده‌اند. همان کارهایی هستند که باید به‌طور مداوم برای بهبود پیج خود انجام دهید. همانطور که میدانید استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت میتواند باقی بماند.

برای مثال، سیسیل دورمو، تصویرگر، نقاشی شیرین خود را با هشتگ های مرتبط با هنر و سلامت روان برچسب گذاری کرد. اتفاق نظر اکثر مدرسان اینستاگرام بر این است که ۱۱ هشتگ، تعداد مناسبی برای بهبود نرخ تعامل اینستاگرام است. از مهم ترین راه های افزایش تعامل در اینستاگرام ایجاد پست هایی ویدیویی است. شبکه‌های اجتماعی به شما اجازه می‌دهند تا محصولات خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید، بازخوردهای آن تبلیغ را در بین مشتریان ببینید و به آنالیز دقیق محتوای ارائه شده بپردازید. به عنوان مثال تبلیغات هوشمندانه یا Lookalike Audience نوعی از تبلیغات ارائه شده در فیسبوک است که دارای یک سیستم پیشرفته شناسایی اهداف مخاطبین شما است. این سیستم امکان شناسایی مشتریان هدف را برای شما برآورده کرده وبه شما کمک می‌کند تا در بستری تجاری با آنها ارتباط برقرار کنید.

اگر پست‌ها و استوری‌های شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقه‌ای به فالو کردن شما پیدا نکنند. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکرده‌اید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه می‌شوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی.

اینکه کدام اینفلوئنسر در کدام بازه زمانی می‌تواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد، همواره یک موضوع چالش برانگیز برای کسب و کارهاست. تمام نکاتی که در این مقاله می‌بینید، فقط گوشه‌ای از آن چیزی است که می‌تواند باعث رشد پیج شما شود. در دوره جامع ادمینی دیدوگرام، همه چیزهایی که برای مدیریت حرفه‌ای و رشد واقعی پیجتان نیاز دارید، قدم‌به‌قدم آموزش داده‌ایم. امیدواریم 28 نکته و تمرین بالا برای تعامل بیشتر در اینستاگرام به شما کمک کرده باشد تا برنامه خود را به نحوی آماده کنید. ممکن است با این نکته موافق باشید و با دیگران مخالف باشید، اما امیدوارم بتوانید مناسب ترین روش ها را برای توسعه صفحه و برند اینستاگرام خود بیابید.

بجز انتشار محتوا کار دیگه ای میشه برای افزایش نرخ تعامل اینستاگرام انجام داد؟

با استفاده از لایو می توانید به طور زنده به سؤالات کاربران و موضوعات چالشی بپردازید. از بینندگان با نام آنها استقبال کنید و عموماً به شیوه ای صمیمی و جذاب از مخاطبان خود استقبال کنید. یکی دیگر از راه های بهبود تعامل در اینستاگرام این است که در رسانه های اجتماعی صادق و قابل اعتماد باشید و محتوایی را به اشتراک بگذارید که فراتر از کمپین بازاریابی شما باشد. این کار می تواند با اشتراک گذاری تصاویر پشت صحنه در یک استوری اینستاگرام یا نوشتن شرحی که حس شوخ طبعی دارد، انجام شود. آزادی شبکه‌های اجتماعی از سانسورهای سیاسی و حکومتی و قید‌و‌بندهای تکنیکی مانند سئو، باعث شده تا فضای لازم برای نوآوری‌ها در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شود. شمامی‌توانید بسیار خلاقانه به تولید محتوای تبلیغی خود بپردازید و از مسیرهای متفاوتی برای رسیدن به هدف خود که دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی است، حرکت کنید.

به کمک استیکرهای استوری، مشارکت را جذب کنید

اگر هشتگ‌های مرتبط با محتوای خود را به‌درستی به کار ببرید، می‌توانید از این گزینه سود زیادی کسب کنید. یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای جلب توجه و تشویق کاربران به تعامل بیشتر در اینستاگرام، استفاده هوشمندانه از فراخوان به اقدام یا همان Call to Action (CTA) است. وقتی از کاربران می‌خواهید کاری انجام دهند، مثل لایک کردن، نظر دادن یا به اشتراک‌گذاری محتوا، در واقع یک مسیر مشخص برای ارتباط بیشتر با آن‌ها فراهم می‌کنید. این کار نه تنها نرخ تعامل شما را بالا می‌برد، بلکه حس مشارکت را در آن‌ها تقویت می‌کند. می توانید یک پست از گروهی که بازی می کنید و عکس های افراد محلی که به آنها سفر می کنید به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاری تصویر چهره به شما کمک می کند برند خود را شخصی سازی کنید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و تعامل را افزایش دهید.

یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، پاسخ به نظرات کاربران است. اگر به دایرکت و کامنت کاربران پاسخ دهید، نشان ‌دهنده این است که برای فالوورهایتان ارزش قائل هستید. در این صورت می‌توانید ارتباط موثر و نزدیک‌تری با مخاطبان هدف برقرار کرده و کسب‌ و کارتان را یک قدم به موفقیت نزدیک کنید. حضور در اینستاگرام امروزه برای اغلب کسب‌وکارها به یک ضرورت تبدیل شده است. مخاطبان زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذارند و انتخاب و حتی خرید محصولات را از طریق این شبکه‌ی اجتماعی انجام می‌دهند. اما شاید بتوان گفت چگونگی حضور و کیفیت تولید محتوا است که حرف اول را در موفقیت کسب‌وکارها در این حوزه می‌زند.

چند کاربر با آن پست مواجه شده‌اند، چه درصدی از آن‌ها با آن تعامل داشته‌اند، چند درصد از مخاطبان پست فالوور شما بوده‌اند و چند درصد نه. به این مسئله به این شکل نگاه کنید که مخاطب شما را با کمک هایلایت‌ها می‌شناسد و متوجه می‌شود پیجی پاسخ‌گو هستید؛ این مسئله باعث می‌شود با پیج شما بیشتر تعامل داشته باشد. مخاطبان قبل از اینکه فالوور شما شوند و در نتیجه بیشتر با شما تعامل کنند، به پیج نگاه می‌کنند؛ پس باید آن را بهینه و آماده کنید.

همچنین شما می‌توانید این‌گونه انگیزه، نظرات و تجارب مشتریان خود را در مورد کسب‌و‌کار خود بپرسید. در عوض این کار، شما می‌توانید دنبال‌کنندگان وفاداری را نسبت به برند خود جذب کنید. با در نظر گرفتن اهداف پیج می‌توان نسبت تعامل را با المان‌هایی مانند مجموع بازدید یکتا (Reach) و دیده شدن (Impression)  مقایسه کرد. نحوه محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام یک پست به این صورت است که مجموع تعداد کامنت، لایک، ذخیره و بازنشر آن ‌را بر تعداد فالوورها تقسیم می‌شود. شبکه‌های اجتماعی پیشنهادی جهت اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام شامل توئیتر، فیسبوک و یوتیوب هستند. با این کار افراد بیشتری پیج شما را می‌بینند و در نهایت منجر به افزایش تعامل اینستاگرام و فالوورهایتان می‌شود.

اگر نویسنده بتواند یک موضوع را آن طور که هست تجسم کند، کپشن‌های طولانی می‌توانند موثر واقع شده و توجه مخاطبان هدف را جلب کنند. اگر یک کپشن طولانی به درستی نوشته شود، کاربر با علاقه آن را مطالعه خواهد کرد. این امر باعث می‌شود تا کاربران، زمان بیشتری در صفحه شما صرف کنند. مدت زمان ماندن مخاطبان در یک صفحه اینستاگرام جزو آن دسته از عواملی است که برای سنجش عملکرد یک حساب کاربری توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد. شاید اغراق نباشد که به اینستاگرام لقب سوگولی شبکه‌های اجتماعی را دهیم.

  • در این صورت، کاربران جهت بررسی دوباره این پست و یادآوری دوباره به خودشان، آن را سیو می‌کنند.
  • پس کسب و کارها می‌توانند با اختصاص یک بودجه محدود، یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ راه اندازی کنند.
  • چند درصد از افرادی که پست شما را می بینند با آن درگیر می شوند؟ چند راه مختلف برای رسیدن به این عدد وجود دارد.
  • {
  • در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام می‌کنید.
  • |}{
  • یک نکته برای شما این است که صنعت خود یا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را در نام وارد کنید تا بیشترین استفاده را از جستجوی اینستاگرام ببرید.
  • |}{
  • برای مثال، اگر کسی «بهترین مدل‌های ساعت هوشمند» را جستجو کند، احتمالاً تبلیغات فروشگاه‌های موبایل و ساعت‌های هوشمند را خواهد دید.
  • |}

فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در حوزه‌های مختلفی مانند طراحی وب، هوش مصنوعی، امنیت سایبری و توسعه نرم‌افزار مشغول به کار شوند. دنبال‌کنندگان شما می‌توانند با کلیک روی این استیکر انتخاب کنند که در زمان به پایان رسیدنش، یک نوتیفیکیشن برایشان ارسال شود. وقتی شات می‌شوید، بسیاری از بازدیدکنندگان ابتدا به هایلایت‌های شما نگاه می‌کنند.

دیدن استوری‌ها از کاربران وقت زیادی نمی‌گیرد و مشاهده آن راحت است. بنابراین تبلیغاتی که از این طریق صورت بگیرد، شانس زیادی برای دیده شدن دارد. بسیاری از برندهای با ارزش و مولتی میلیون دلاری حال حاضر در فیسبوک، گروه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند.

اگر کاربران بتوانند پست شما را از طریق هشتگ پیدا کنند، نرخ تعامل آن پست نیز بیشتر خواهد شد. می بینید که محتوای برندها و اینفلوئنسرها با احترام به افراد عادی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند. عکس زمانی که خواب آلود هستید و موهایتان به هم ریخته است (عمدا) بسیار جذاب تر است. اگر اهمیت تعامل در اینستاگرام را درک می کنید، اکنون زمان آن است که روی آن کار کنید. داشتن صفحه ای در اینستاگرام که تعداد فالوورهای زیادی را به دست آورده باشد، هرگز به راحتی به دست نیامده است.

{

با پست های دیگر قبل و بعد از ارسال درگیر شوید

|}

یادتان باشد استوری بار بزرگی از ارتباط با مخاطب و تبدیل او به مشتری را به دوش می‌کشد. اگر میخواهید که با توجه به الگوریتم اینستاگرام، نمایش بیشتر و در نتیجه، مخاطبان و فروش بیشتری داشته باشید، محکوم به بالا بردن نرخ مشارکت خود هستید. در سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد به سمت پردرآمدترین مشاغل فریلنسری جلب شده است. در دنیایی که اینترنت و فناوری به سرعت در حال گسترش است، فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد شده است که نیازی به حضور در یک محیط کاری ثابت ندارند. فریلنسری به عنوان یک سبک زندگی مدرن، آزادی عمل در انتخاب پروژه‌ها و انعطاف‌پذیری بالا را فراهم می‌کند. این روش کاری برای افرادی که به دنبال استقلال شغلی و درآمد بالا هستند، به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شده است.

نمی‌دانید که چطور می‌توانید نرخ مشارکت خود را در اینستاگرام بهبود ببخشید؟ مطمئن باشید که در این زمینه تنها نیستید و تعداد بسیار زیادی از رقبایتان نیز با این مشکل مواجه هستند. سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواسته‌تان را در اینترنت جستجو می‌کنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که به‌طور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است.

با آن ها از طریق کامنت و دایرکت در تعامل باشید .هنگامی که آنها اظهار نظر می کنند ، به آنها پاسخ دهید. وقتی به نظرات و پیام های آنان اهمیت می دهید این نشان می دهد که شما برای کاربران خود ارزش قائل هستید و می توانید رابطه نزدیکتری را با آن ها ایجاد نمایید. مسابقه‌های اینستاگرامی معمولاً شرایط ساده‌ای دارند؛ مثلاً پاسخ‌دادن به یک سؤال و فالوکردن پیج یا منشن‌کردن یک دوست و لایک‌کردن پست. پست‌های اسلایدی با محتوای آموزشی، پشت‌صحنه، اینفوگرافیک، داده‌ها و آمار جذاب بسیار محبوب‌اند. در پست‌های اسلایدی می‌توانید تا ۱۰ اسلاید، تصویر، متن یا ویدئو بگذارید. همین باعث می‌شود مخاطب بیشتر روی این پست‌ها بماند و شانس بیشتری برای تعامل با آن وجود داشته باشد.

همچنین استفاده از هشتگ های مرتبط و پرطرفدار می تواند به افزایش دیده شدن پست ها و جذب کاربران جدید کمک کند. تعداد هشتگ‌هایی که در زیر پست قرار می‌دهید نیز تاثیر گسترده‌ای در دیده شدن آن برای سایر مخاطبان دارد. اینستاگرام به کاربرانش اجازه می‌دهد حداکثر تا سی هشتگ را در زیر پست‌های خود قرار دهند. اما نکته اینجاست که استفاده بیش از حد از هشتگ علاوه بر اینکه غیر حرفه‌ای به نظر می‌رسد، باعث سردرگمی کاربران نیز می‌شود.

مثلا می‌توانید در مورد نوع محصولی که می‌خواهید در سایت فروشگاه آنلاینتان موجود کنید بپرسید. پس پیش از آن که استراتژی تولید محتوا شبکه اجتماعی خود را طراحی کنید، باید این زمان را مشخص کنید. از جمله اطلاعات دیگری که قسمت تحلیل اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد، روز و ساعت‌هایی است که مطالب شما بیشترین بازدید را داشته‌اند. برای نتیجه‌گیری بهتر، مرتب این قسمت را رصد کنید و سعی کنید محتوای خود را زمانی منتشر کنید که اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند و آماده تعامل با محتوای شما. برای دانستن این که چه محتواهایی برای فالوئرهای شما جذاب‌تر است، بهترین روش بررسی قسمت تحلیل (Insights) در حساب شماست. شما در این قسمت می‌توانید ببینید کدام پست‌ها از همه بیشتر تعامل داشته و به تولید محتواهایی با آن شکل ادامه بدهید.

بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است. احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، تاکید بر تولید محتوای ویدیویی افزایش داشته است. کاربران به دیدن ویدیوهای کوتاه علاقه پیدا کرده‌اند و به همین دلیل، نرخ تعامل این نوع ویدیوها بسیار افزایش داشته است.

این چالش ها روندهای جدیدی را در اینستاگرام ایجاد کرده و میلیون ها نفر از مردم حمایت کرده اند. یک توصیه برای برند شما این است که با آخرین روندها در سایت های شبکه های اجتماعی همراه باشید و آن را در پست های خود اعمال کنید. چالش 10 ساله ای را به یاد بیاورید که اینستاگرام را در دسامبر گذشته دیوانه کرد. کاربران برای ارسال عکس هایی که تغییرات آنها را پس از 10 سال نشان می دهد، رقابت کرده اند. این بدان معناست که سطح تعامل در اینستاگرام اکنون نه تنها به تعداد لایک‌ها بلکه به عوامل بیشتری مانند کلیک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و سایر اشکال تعامل بستگی دارد.

از آنجایی که ریلز یک نوع محتوای جذاب است، از جدیدترین راه های افزایش میزان تعامل در اینستاگرام می باشد و در فید خبری بالاتر از یک ویدیوی استاندارد قرار می گیرد. از طرفی گاهی ریلزها مانند پست ها برای همه افراد نمایش داده نمی شود. با اشتراک گذاری مجدد ریلز در استوری می توانید کاربران را به دیدن آن ها تشویق کنید.

برای تعامل بیشتر با مخاطبین در اینستاگرام راه‌های زیادی وجود دارد؛ برای مطلع شدن از این روش‌ها در ادامه همراه ما باشید. تحقیقات نشان می‌دهد هرچه عکس‌های شما خلاق‌تر باشند، بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. تصاویری پست کنید که فالوئرها را جذب کرده و علاقه‌شان را برانگیزد. با عکس‌هایتان داستانی را بیان کنید و احساس یا ایده‌ای را نشان دهید.

اینستاگرام دارای قدرت تاثیر گذاری بسیار زیادی نسبت به شبکه های دیگر است . تمام تلاش شما در اینستاگرام , برای انتقال یک پیام و در نهایت تاثیر گذاری روی افراد است . نرخ تعامل اینستاگرام یک پارامتر بسیار مهم است؛ زیرا می‌تواند تعیین کند که میزان تاثیرگذاری پیج شما بر روی کاربران دیگر تا چه اندازه است. در واقع تعامل یک عامل کلیدی در شبکه های اجتماعی است که نیاز هست آن را دنبال کنید.هنگام فعالیت‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، فراموش نکنید که شبکه ی اجتماعی به معنای اجتماعی بودن است.

همچنین استفاده از سئوی اینستاگرام برای کمک به افزایش نرخ تعامل بسیار مهم و ضروری است. همانطور که در بالا ذکر شد، کامنت‌ها و ذخیره‌های اینستاگرام اکنون مهم‌تر از همیشه هستند. با این حال، زمانی این کار را انجام دهید که برند شما جای پای محکمی در بازار دارد.

اگر شما هم در زمینه افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام نظر یا تجربه ای دارید، در بخش نظرات آن را با ما و سایر مخاطبان کارینو به اشتراک بگذارید. اینستاگرام به‌عنوان بهترین شبکه اجتماعی برای تعامل با کاربران شناخته می‌شود. ویدیوها و تصاویر منتشرشده در این پلتفرم در صورت برخورداری از بعضی ویژگی‌ها، در زمان بسیار کوتاهی نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. این اتفاق به افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام منجر می‌شود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغ در اینستا