بهبود(بهبود) فیلم شما در 3 روز

افافسیسی متشکل از ۳۰ منتقد فیلم از نشریههای آنلاین و مجلات چاپ فلوریداست. اسکارلت که نتوانست از رفتن او جلوگیری کند، تصمیم میگیرد به مزرعه پنبه تارا بازگردد تا بتواند راهی برای برگرداندن رت پیدا کند. او نوزادی را که به گرمی در سبدی پیچیده شده است در آستانه در ورودی یتیم خانه بر زمین می گذارد و گردن بندی به گردنش می آویزد که نشان فلوت پان نقره ای رنگی بر آن حک شده، و به همراه آن پاکتی با نام «پیتر» برجا می گذارد و با اینکه این رها کردن نوزاد قلبش را پاره پاره می کند، مادر بی آنکه سر برگرداند، به شتاب از آن محل می گریزد. منی از نلی میخواهد که با او به مکزیک فرار کند، تا آنها ازدواج کنند و زندگی جدیدی را با هم آغاز کنند. سپس ترمپ به لیدی نشان میدهد که او چگونه زندگی میکند و آنها در رستوران تونیز یک قرار میگذارند. میک لاسال در نقد خود برای سان فرانسیسکو کرونیکل، بلندپروازی و کارگردانی شزل را ستود و نوشت که «بابیلون عشق واقعی نسبت به فیلم را نشان میدهد». در وبگاه جمعآوری نقد راتن تومیتوز، ٪۵۶ از ۳۴۰ بررسی منتقدان مثبت است و میانگینِ امتیاز آن ۶٫۴/۱۰ است.

این فیلم در متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده میکند، بر اساس نظر ۶۳ منتقدین امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشانگر «نقدهای مختلط یا متوسط» است. منی در ابتدا درخواست کمک او را رد میکند، اما بعداً پولی را از بازیگر مشتاق «The Count» که در حال پخش مواد مخدر است، تأمین میکند و برای پرداخت بدهی نلی با جیمز ملاقات میکند. او مقاومت میکند، اما در نهایت موافقت میکند. در دسامبر ۲۰۲۰، مارگو رابی در حال مذاکره اولیه برای جایگزینی استون بود که به دلیل تداخل در برنامهریزیهایش از فیلم خارج فیلم سینمایی کلبه شده بود. اما بعداً یک سال تمام به دلیل دنیاگیری کووید-۱۹ به تعویق افتاد و انتشار محدود در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ و انتشار گسترده در ۶ ژانویه ۲۰۲۳ برنامهریزی شد. مردان کوچک (انگلیسی: Little Men) یک فیلم به کارگردانی فیل روزن است که در سال ۱۹۳۴ منتشر شد. دو قطعه از موسیقی متن، «من را منی صدا کن» و «وودو ماما»، به صورت دیجیتالی در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شدند؛ ترانه دوم برای برجستهکردن اولین تریلر فیلم استفاده شد. رابی در مارس ۲۰۲۱ تأیید شد و جوان آدپو و دیگو کالوا نیز به آن ملحق شدند. جان مولدریگ از کاتولیک ریویو میگوید: «در طول مسیر فیلم، رابی جوش میزند، پیت افسون میکند و کالوا میسوزد و دوام میآورد.

در طول مسابقه، دینو به ماشین پیت کوچیکه میکوبد و باعث میشود ماشین از روی پل به دره سقوط کرده و سپس آتش بگیرد. در مقابل، پیت هاموند از ددلاین نوشت که «تضمین میشود که این فیلم در ذهن شما باقی خواهد ماند» و کارگردانی، طراحی تولید و بازی بازیگران را تحسین کرد. جشنواره بینالمللی فیلم Dadasaheb Phalke در مورد خلاقیت است، در مورد تلاش برای کمک به مردم در پیدا کردن صدای خود و سرگرمکننده آن. رابرت دنیلز در مقالهای برای /فیلم نوشت که بابیلون اساساً داستانی در مورد هویت اجتماعی و همگونسازی فرهنگی در دوران نخست هالیوود را ارائه میدهد. جیمز مردان را به یک فضای جمعآوری زیرزمینی برای مهمانیهای فاسد دعوت میکند و در مورد ایدههای بالقوه فیلم هیجانزده میشود. او به جلسات گروهی رفته و با دیگر افرادی که با مشکل او روبرو هستند آشنا میشود و… با اینحال، خانوادهای که یک بار از هم پاشیدهاست، بهسرعت متوجه میشود که در محل اقامت تازه خود تنها نیستند.

مانوئل از نزدیکی خود به حرص و آز سرمایهداری سفیدپوستان که بر هالیوود حاکم است (و تا حدی از رؤیای آمریکایی برای تحرک اجتماعی) مست میشود و باعث میشود که بین هویتی ضعیفی بپیماید. با این حال، همکار جیمز، منی را تعقیب میکند و کنت و هم اتاقیاش را میکشد، اما به منی هشدار میدهد که لسآنجلس را ترک کند تا کشته نشود. دنیلز مینویسد که محو شدن هویت مانی به دلیل عشق فانتزی او با نلی لروی است - که نشاندهنده چیزی است که او در هالیوود دوست دارد: «یک کیفیت جادویی غیرقابل تعریف، تحرک رو به بالا، شادی زیبا و توانایی برای تعریف دائمی خودش.» دنیلز همچنین میافزاید که مانی در حین بالا رفتن از نردبان اجتماعی، به اسطورهشناسی هالیوود کمک کرده و صحنهای را به یاد میآورد که در آن او به سرعت دوربینی را برای یک ست فیلم گسترده و مخرب بازیابی کرد و صحنهای زیبا بدون آگاهی مخاطبان فیلم از تولید آن فیلمبرداری شد، و صحنه دیگری که در آن منی به سیدنی پالمر، ترومپتزن سیاهپوست فشار میآورد تا در طول فیلمبرداری یک فیلم کوتاه جاز، صورت خود را سیاهتر بپوشاند، تا نورپردازی روی صحنه، رنگ چهره او را در محصول نهایی روشنتر نکند. منی با بازگشت تمرکز به آواز در باران لبخند میزند.